5 esminiai verslo kūrimo etapai

Taigi, nusprendėte kurti nuosavą verslą. Galbūt nusivylėte savo darbo patirtimi, kolegų ar vadovybės ciniškumu bei abejingumu. Nors sėkmingo verslo idėja gali nuskambėti kaip romantiška ir naivi įdėja, tai be jokios abejonės yra įmanoma, savo mintis ir tikslus tiesiog reikia mokėti pritaikyti moderniems laikams.

Šiame straipsnyje pateikiame pradinį 5 etapų sėkmingo verslo įkūrimo planą kuris padės jums geriau apžvelgti į svarbiausius verslo kūrimo elementus.

Idėja

Visų pirma atsižvelgti į savo mintis, idėjas, tikslus. Ar turite pakankamai kompetencijos ir noro ją įvykdyti? Ar jus domina sėkmingas tos idėjos vystymasis bei eventualaus poreikio sukūrimas visuomenei? Kitaip tariant, jūs turite mokėti savo idėją adaptuoti visuomenei, sukurti jiems norą ir poreikį jūsų teikiamai paslaugai. Vien materialus tikslas įmonei naudos neatneš tiek darbuotojai, tiek jūs pats ko gero, pakankamai greitai suvoksite savo veiklos betiksliškumą jeigu visko neapgalvosite iš anksčiau.

Rinka

Ar jūsų idėja paklausi visuomenėje? Kokie yra jūsų teikiamos paslaugos ar produktų vartojimo įpročiai žmonių tarpe? Antras svarbus metodas šiame plane yra rinkos studijos.

Ieškokite tyrimų internete, apžiūrėkite galimų konkurentų teikiamas paslaugas, stebėkite kokiomis kainomis klientams jos yra teikiamos. Galbūt turėsite šansą sudalyvauti šio pobūdžio įmonių susirinkime, seminare, pabendrauti su dirbančiais ar dirbusiais žmonėmis? Tiktai tinkamas metodų, kuriais jūs galite būti geresnis, naudingesnis klientams jūs sau užsitikrinsite pastovią klientų bangą kurie jums bus lojalūs visuomet.

Kapitalas

Kiek kainuos jūsų pradinių kaštų suma? Ar reiks statyti papildomas patalpas, ar jūsų rinka bus mobili, paremta internetiniu verslu?

Tiksliai sužinoję savo kaštus sekmės galite tikėtis jau iš karto, apžiūrėję potencialius pradinio kapitalo šaltinius ir ar tai bus pakankamas kiekis jums. Be abejo, būtinai dalyvaukite “startuolių” susirinkimuose, konferencijose, kuriuose ne tik įkvepiančių žmonių rasite, tačiau, jeigu gerai pasirodysite, galbūt pritrauksite potencialių klientų ar investitorių

Darbuotojai

Kuom jūs būsite geresnis darbdavys nei jau rinkoje esantys konkurentai? Galbūt jūs galite pasiūlyti kažką geriau? Geresnę algą, ergonominę aplinką? Atsižvelgus į tai reiktų ir įvertinti darbuotojus kaip žmones. Ar jie jums padės siektų jūsų užsibrėžtų verslo tikslų? Kokias kompetencijas jiems kelsite? Tik stipraus bendro ryšio dėka jūs būsite sėkmingiausias savo veikloje.

Veiklos tęstinumas

Galiausiai pagalvokite bendrai: Ar jūsų veikla pakankamai lanksti šiems laikams?, kokiais metodais jūs savo veiklą galėsite, pratęsti bei adaptuoti ateities kartoms.

Tik asmenys kurie yra pasiryžę investuoti didelį kiekį energijos, laiko, pasiruošę nuolatos domėtis su savo veikla susijusiomis sritimis gali tikėtis sėkmės. Pagalvokite ir apie tai ar galėsite savo veiklą perduoti kitiems, t.y. savo atžaloms, giminaičiams pasekėjams.