Kaip priskirti administratoriaus teises prie Google įrankių? (Video)

Jeigu norite išmokti priskirti administratoriaus teises prie tokių Google įrankių kaip Analytics, Ads ir Search Console, žiūrėkite žemiau esantį vaizdo įrašą.

Šiek tiek plačiau apie šiuos „Google” įrankius, skaitykite žemiau.

„Google Analytics”

[toc]

Dar kitaip žinoma kaip „Google Marketing Platform” – tai pagrindinė šios paieškos sistemos giganto marketinginė platforma. Jos tikslas – sekti ir pristatyti naudotojams internetinių svetainių lankytojų srautą.

Šis 2005 metais išleistas įrankis yra plačiausiai naudojama internetinės analitikos priemonė pasaulyje.

Keletas ypatybių

  • E-komercijos sekimas – padeda rasti pelningiausius klientų srautus, sužinoti daugiausiai lankytojų traukiančius puslapius. Galbūt jums reikia daugiau kokybiško turinio svetainėje? O gal vartotojai yra atbaidomi nuo jūsų paslaugų dėl paprasčiausiai prastai rodomų paveikslėlių? Išvengsite paprastų klaidų žinodami kas veikia, o kas ne. Būtent dėl to, ši platforma iki šiol tokia populiari.
  • Tikslai – Bet kokiu metu galite susidaryti tikslus savo marketingo kampanijai, jų pagalba galėsite sekti konversijų kiekį. Nustatytas tikslas bus ne tik motyvacija gerinti reklamines kampanijas, tačiau kartu ir leis įdėmiau pažvelgti į tai, kokio pasisekimo sulaukia kiekviena kampanija. Kaip ir prieš tai minėta sekimo funkcija, tikslų sistema padės jums geriau valdyti savo laiko bei finansines investicijas į reklamą.
  • Kampanijų peržiūra – galite stebėti kaip atsiperka jūsų reklaminės investicijos ir į kurią iš tikrųjų verta investuoti.  Priklausomai nuo rinkos, gali priklausyti ir tai kaip veikia vienos ar kitos rūšies reklamos. „Analytics” jums leis geriau adaptuotis prie savo rinkos prekių/paslaugų.

Ankščiau žinoma kaip „Google Adwords” – tai pati populiariausia platforma pasaulyje, įvairių tipų reklamoms kurti. Čia galite sekti savo reklaminių kampanijų pasisekimą, populiarumą, stebėti lankytojų veiklą paspaudus ant jūsų reklaminių nuorodų.

Dar 2000 metais sukurtas įrankis, pasižymi paprastumu ir lankstumu reklaminių kampanijų kūrimo atžvilgiu.

Keletas ypatybių

  • Pritaikymas skirtingiems įrenginiams – čia reklamos lengvai gali būti adaptuotos tiek asmeninių kompiuterių naudotojams, tiek mobiliesiems įrenginiams. Kadangi mobilioji rinka auga, kartu su ja privalote augti ir jūs. Savo reklamas turite mokėti kurti paprastai, su aiškia klientams nauda ir jokiais būdais nežadėti „oro”.
  • Paprastas įvairių tipų (tekstinių, skambučių, vaizdo įrašų, vaizdinių) reklamų kūrimas – vos keliu mygtukų paspaudimu galėsite sukurti reklaminę kampaniją efektyviai atvaizduojančią jūsų įmonės veiklą internete. Svarbiausia – tinkamai atsirinkti raktažodžius ir „pagauti” potencialų klientą tinkamai parinktu šūkiu.
  • Lankytojų „Targetingas” – kitaip tariant, rinkos į kurią jūs taikysitės konkretizavimas. Ši priemonė leidžia pasirinkti reklamos atvaizdavimą pagal lytį, amžių, platformą kurią žmogus ir dar daug kitų. Toks lankstumas jums leis tinkamai parinkti savo auditoriją ir rodyti reklamas tiems žmonėms iš kurių jūs norite sulaukti dėmesio internete.

„Google Search Console”

Prieš tai žinoma kaip „Google Webmaster Tools”, tai visiškai nemokamas „Google” įrankis svetaines administruojantiems asmenims.

Šis 2012 metais išleistas įrankis ne tik leidžia akimirksniu pamatyti kaip svetainė yra indeksuojama paieškos sistemoje, tačiau ir iš karto prisidėti prie jos vidinio optimizavimo. Kaip žinoma, vidinis optimizavimas yra vienas pagrindinių svetainės rankavimo faktorių.

Keletas ypatybių

  • „Search Analytics” – tai priemonė padėsianti jums matyti itin naudingos informacijos apie organinę (natūralią, be reklamų) lankytojų srautą iš „Google”. Galbūt jums reikia dažniau atnaujinti svetainės turinį? O galbūt svetainės tekstai nepakankamai aiškūs, per trumpi? Apie šiuos dalykus jūs galėsite pasakyti matydami kurie puslapiai yra populiariausi svetainėje ir pagal kokias užklausas jūs esate atvaizduojamas. Be to, yra nemažai filtrų pagal kuriuos galite atrūšiuoti duomenis savo patogumui.
  • HTML Tobulinimai – kiekvieną kartą prisijungus prie GSC, matysite žinutę apie galimus savo svetainės HTML patobulinimus. Į tai įeina tekstų, paveikslėlių bei kitų elementų būsena. Jeigu iškilo kritinių klaidų galėsiančių jums kainuoti brangias pozicijas konkurencingoje rinkoje, jūs apie tai būsite iš karto informuoti.
  • Crawl Errors – Skenuodamas jūsų svetainę, „Google” robotas, periodiškai informuos jus apie svetainės būseną. Iškilus bėdoms su puslapiais, jie bus atvaizduojami HTTP klaidos kodais. Ypač grėsmingi svetaines administruojantiems žmonėms yra 4xx serijos kodai kurie atitinkamai reiškia klaidą atvaizduojant svetainės puslapio turinį.

Jeigu norite išmokti profesionaliai naudotis šiais „Google” įrankiais ar sužinoti daugiau apie SEO pagrindus kviečiame jus į mūsų organizuojamus SEO mokymus. Čia sužinosite daugiau apie tai kaip veikia optimizavimas paieškos sistemos ir ką daryti norint iškelti aukščiau.

Susiję Įrašai

SEO & Rinkodara
Taip Pat Skaitykite
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
balsų skaičius - 2
vidutinis įvertinimas - 5,00 iš 5
Loading...