Kuriant per mažai žinių nebūna

Apie meninio ugdymo mokymus sužinojau Druskininkų M. K. Čiurlionio meno mokykloje, nes mano hobis yra tautodailė: darau įvairius gaminius, dalyvauju parodose ir stengiuosi nepraleisti galimybės išgirsti naujos informacijos.

kuriant per mazai ziniu nebuna
Tautodailės karpinys „lietuvostautodaile.lt” nuotr.

Manau, kad man labai pasisekė, jog dalyvavau Ugdymo plėtotės centro įgyvendinamame ir Europos socialinio fondo finansuojamame projekte „Suaugusiųjų švietimo sistemos plėtra suteikiant besimokantiems asmenims bendrąsias kompetencijas“, nes sužinojau daug naudingos informacijos iš profesionalo.

Man kaip tautodailininkei naujomis sritimis meno istorijoje buvo šiuolaikinės dailės šakos, pavyzdžiui, instaliacija, akcija, hepeningas (angl. – happening yra atsitikimas, įvykis). Nors per trumpą laiką nagrinėta daug tradicinio ir šiuolaikinio meno temų, buvo įdomu pasiklausyti tiek apie skulptūrą ir tapybą, tiek apie šiuolaikinių technologijų įtaką ir grafikos elementus dabarties mene, buvau sužavėta mūsų vadovės profesionalumu ir gebėjimu įdomiai perteikti informacija ir gebėti užmegzti ryšį su grupe.

Be to, vadovė sukūrė tinkamą aplinką grupės nariams susidraugauti, galbūt vėliau kartu kurti – mes dirbome grupelėse, diskutavome, stebėjome vieni kitų darbą ir džiaugėmės vieni kitų idėjomis, atradimais. Dabar susitinkame, esame geri pažįstami, ir, tikiuosi, bendrausime ateityje.

Užsiėmimai buvo dviejų tipų, teoriniai ir praktiniai, o dalyvaujantiems žmonėms buvo sudarytos galimybės susipažinti su juos dominančia sritimi, pavyzdžiui, tapyba ant šilko, keramika. Po paskutinio mūsų užsiėmimo vadovė – Ona Akstinaitė-Subačienė – suorganizavo darbų parodą.

Pasibaigus mokymams, žinau, jog įgytą patirtį pritaikysiu – žinios apie spalvų derinius, tonus, planus, šviesą, šešėlius man pravers tobulinant savo kuriamus gaminius, tačiau jei vėliau atsirastų galimybė eiti į mokymus, tai daryčiau su malonumu.

Laisvalaikiu stengiuos tobulėti ir praturtinti savo žinias, nes toks žmogus ir sau, ir aplinkiniams yra įdomesnis. Pavyzdžiui, esu mokiusis audimo dvejomis technikomis, domiuosi netradicine medicina, norėčiau išmokti lenkų kalbos, nes gyvenu Druskininkuose ir dažnai sutinku turistų, į kurių klausimus norėčiau atsakyti bent šnekamąja jų kalba.

Aišku, ne kartą esu tobulinusis ir profesinėje srityje, tad, ko gero, daugiau mokytis laisvalaikiu pradėjau tuomet, kai supratau, kad žingeidumas išlieka domintis ne tik profesine sritimi, o vėliau pomėgiai tampa nuolatiniais hobi.

Šiuo metu dirbu viešbučio administratore, tačiau esu dirbusi finansų ir apskaitos, renginių organizavimo ir socialinėje srityse, esu dalyvavusi įvairiuose seminaruose, kvalifikacijos kėlimo ir programose bei mokymuose profesinėje srityje. Tad žinau, jog jei žmogus nori, jis gali daug ką padaryti. O pastangas tobulėjant ir mokantis visuomet įprasmina rezultatas – nauji atradimai, kūriniai, ryšis su aplinkiniais, kai gali savo kolegoms ar draugams pasakoti, pavyzdžiui, apie meno sritį bei išmoksti jų klausytis.

Juk svarbiausia – norėti, o tuomet bus lengva dalyvauti, domėtis ir tobulėti, nes visa tai žmogui reikalinga.

Rima Raubūnienė
Viešbučio administratorė
Druskininkai

Susiję Įrašai

Požiūris
Taip Pat Skaitykite
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
(Įvertinimų dar nėra)
Loading...