Laisvalaikiu mokausi anglų kalbos

Ne paslaptis, kad dabar anglų kalbos visiems labai reikia: dažniau išvažiuojame, atvyksta svečių ir pas mus, o kad kiekvieną kartą nesijaustum bejėgiu arba nebyliu, reikia mokėti kalbų, dažniausiai – anglų kalbos.

Mokymasis “genlish.com” nuotr.

Mokykloje ir vėliau mano pirmoji užsienio kalba buvo rusų, ją iki šiol moku labai gerai, o antra – vokiečių. Manau, kad mielai pagilinčiau ir vokiečių kalbos žinias. Tačiau pastebėjau, jog šių kalbų nepakanka norint bendrauti ir iškėliau sau tikslą mokytis trečios užsienio kalbos bei dalyvauti Ugdymo plėtotės centro įgyvendinamame ir Europos socialinio fondo finansuojamame projekte „Suaugusiųjų švietimo sistemos plėtra suteikiant besimokantiems asmenims bendrąsias kompetencijas“.

Aišku, kol kas mokausi bendravimo pagrindų, bet tikiuosi vieną dieną galėsiu šia kalba skaityti literatūrą – planuoju nuolat gilinti turimas žinias.

Svarbu ir tai, kad dalyvaujant mokymuose ne tik išmoksti naujų dalykų, bet ir susipažįsti su naujais žmonėmis, linksmai ir prasmingai praleidi laiką.

Be to, anglų kalbos lektorė neapsiribojo vien kalbos žiniomis: daugiau sužinojome apie anglų gyvenimo būdo ypatumus, bendravimą, lankytinas vietas. Tai buvo tarsi įvadas į užsienio kultūrą ir nemažiau įdomu bei nauja.

Šie mokymai atitiko mano lūkesčius, nuosekliai ir aiškiai pradėjau mokytis sudėtingos užsienio kalbos – esu labai patenkinta, kad ėmiausi šio iššūkio.

Domiuosi ir kitomis kalbomis: norėčiau mokytis italų, ispanų, tik gaila, kad mūsų mieste tam nėra daug galimybių. Taip pat mielai lankyčiau paskaitas apie meno ar mados istoriją – šie dalykai mane žavi.

Galiu drąsiai teigti: stengiuosi mokytis nuolat. Prieš keletą metų Marijampolės kolegijos kvalifikacijos kėlimo centre baigiau vokiečių kalbos gilinimo kursą, tobulinausi kompiuterinių įgūdžių srityje. Todėl sakau, kad mokymasis turi trukti nuolat – taip ir gyvenu. Aišku, mokausi ne tik savo malonumui, tobulinuosi ir profesinėje srityje.

Esu logopedė, specialioji pedagogė, ir ši profesija reikalauja ne tik specialybinių žinių, pavyzdžiui, pedagogikos, bet ir psichologinio tvirtumo, išradingumo ir komunikacinių įgūdžių.

Turbūt ne vienas mokytojas sutiks su manimi, jog darbas su vaikais ypatingas tuo, kad kiekvieną dieną laukia nauji iššūkiai, o moksleivių pasiekimai neretai yra susiję su jų sudominimu.
Todėl, manau, mano mokymasis laisvalaikiu leidžia praturtinti mano kasdienį darbą, padėti vaikams įdomiau išmokti naujų dalykų, o mano patarimas planuojantiems tobulėti yra svarbiausia – norėti mokytis.

Gailina Krakauskienė
Logopedė, specialioji pedagogė
Marijampolė